Dit hebben we gevonden voor 'Je betaalrekeninggegevens bijwerken voor Betaaldiensten'

Je bankrekeninggegevens bijwerken voor Betaaldiensten

Als verkoper die deel uitmaakt van Betaaldiensten, moeten de persoonlijke gegevens in je eBay-account up-to-date zijn, zodat je uitbetalingen kunt ontvangen. Als dit niet het geval is of als je uitbetalingen op een andere rekening wilt ontvangen, moet je je bankrekeninggegevens bijwerken op het tabblad Betalingen in Verkopershub of via de betalingsopties in Mijn eBay.

Belangrijk
De informatie op deze pagina is alleen van toepassing op klanten die in de Europese Unie wonen. Klanten die buiten de Europese Unie wonen, kunnen ons artikel Updating your Payoneer account details for managed payments (dit artikel is alleen beschikbaar in het Engels) raadplegen.

Uitbetalingen

We doen uitbetalingen voor je recente transacties dagelijks of wekelijks, afhankelijk van het uitbetalingsschema dat je hebt gekozen. Je ontvangt het geld op je gekoppelde bankrekening.

Op het tabblad Betalingen in Verkopershub of het tabblad Betalingen in Mijn eBay zie je welke bankrekening momenteel is ingesteld om je uitbetalingen te ontvangen. Als je bankrekeninggegevens verouderd zijn of als je uitbetalingen op een andere rekening wilt ontvangen, moet je je gegevens bijwerken. Je kunt je bankrekening voor uitbetalingen bijwerken in Verkopershub. Je doet dit als volgt:

  1. Ga in Verkopershub naar Betalingen.
  2. Selecteer naast Uitbetalingsmethode de optie Bewerken.
  3. Breng je wijzigingen aan en selecteer Bankrekening bijwerken.

Je kunt je bankrekening voor uitbetalingen ook bijwerken in Mijn eBay. Je doet dit als volgt:

  1. Ga in Mijn eBay naar Betalingen.
  2. Selecteer Bewerken onder de bankrekening die is gemarkeerd met Gebruikt voor uitbetalingen.
  3. Breng je wijzigingen aan en selecteer Bankrekening bijwerken.

Het duurt meestal twee werkdagen voordat we je wijzigingen hebben bevestigd en uitbetalingen overmaken naar je nieuwe bankrekening.

Tip
Je gekoppelde bankrekening moet een lopende rekening of een zakelijke rekening zijn. Het mag geen spaarrekening zijn.

Een bankafschrift verstrekken

Als je ons bankrekeninggegevens hebt verstrekt en we je rekening niet kunnen verifiëren, moet je ons mogelijk een recent bankafschrift sturen voor de rekening die je probeert in te schrijven. We hebben deze documentatie nodig om je identiteit en je bedrijf te verifiëren. Als we deze extra gegevens van je nodig hebben, sturen we je een e-mail en plaatsen we een bericht in Verkopershub of in Mijn eBay met instructies voor het uploaden van een scan van het afschrift.

Zorg dat dit bankafschrift:

  • Hoort bij de rekening die je probeert in te schrijven
  • Hoort bij de rekening die van jou is, en je voor- en achternaam of de volledige wettelijke naam van je bedrijf bevat
  • Minder dan twaalf maanden oud is
  • Ten minste de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer bevat
  • Het officiële logo van je bank bevat

Als je ons geen bankafschrift kunt verstrekken, kun je ons een van de onderstaande documenten sturen:

  • Een brief die is ondertekend door een bankmanager en ten minste de laatste vier cijfers van je bankrekeningnummer bevat
  • Een afgedrukt formulier voor een automatische overschrijving

 

Tip
Zodra je je gegevens hebt bijgewerkt, verifiëren we je bankrekening. Dit kan maximaal twee werkdagen duren. Zodra we je account hebben geverifieerd, sturen we je via e-mail een bevestiging. Vanaf dat moment ontvang je uitbetalingen op je nieuwe bankrekening.

Vond je deze informatie nuttig?

100 tekens resterend

Bedankt voor je feedback! Klik voor meer hulp op Contact opnemen.