Dit hebben we gevonden voor 'Probleem met betalen voor een object'

Als je problemen hebt met het betalen voor een object, controleer je je PayPal-gegevens, de gegevens van je creditcard en het e-mailadres waarmee je eBay-account is ingeschreven. Als er gegevens niet kloppen, moet je deze bijwerken voordat je kunt betalen.

Als je nog steeds problemen hebt met betalen:

  • Controleer of je primaire leveringsadres klopt. Als dat niet zo is, werk je het bij.
  • Als de betaling met een zandloperpictogram in je aankoopgeschiedenis wordt weergegeven, is de PayPal-betaling in behandeling en nog niet ontvangen door de verkoper. Nadat de betaling is overgemaakt, verzendt de verkoper het object.
  • Als je betaling als niet-geclaimd wordt weergegeven op je PayPal-rekening, informeer je de verkoper hierover. Nadat de betaling is geaccepteerd, verzendt de verkoper het object.


Meer acties:

Vond je deze informatie nuttig?

100 tekens resterend

Bedankt voor je feedback! Klik voor meer hulp op Contact opnemen.