Dit hebben we gevonden voor 'Bezwaar maken tegen een beslissing over een geschil'

Als u niet tevreden bent met een beslissing over een geschil, kunt u binnen 30 dagen na sluiting van het geschil bezwaar maken door nieuwe informatie te verstrekken.

Voor een verkoper omvat aanvullende informatie voor het bezwaar het volgende: 

  • Trackinggegevens waaruit blijkt dat de koper het object heeft ontvangen voordat het geschil werd gesloten.
  • Bewijs dat een geretourneerd object is geleverd op het verkeerde adres of is zoekgeraakt in de post.
  • Documenten die aantonen dat het object overeenkomt met de objectbeschrijving.
  • Bewijs dat de koper een terugbetaling heeft ontvangen voordat het geschil werd gesloten.


Als u een verkoper bent en gebruikmaakt van de Verkopershub, kunt u met de volgende stappen bezwaar maken:

  1. Open het tabblad Bestellingen in de Verkopershub en selecteer Aanvragen en geschillen.
  2. Kies Gesloten aanvragen en geschillen in het keuzemenu.
  3. Klik op Details bekijken voor het geschil waartegen u bezwaar wilt maken.
  4. Selecteer Bezwaar indienen op de pagina met claimgegevens.

Als u een verkoper bent en gebruikmaakt van Mijn eBay - Verkopen, kunt u met de volgende stappen bezwaar maken:

  1. Klik op Mijn eBay > Verkopen.
  2. Kies Verkochtin het menu.
  3. Zoek het object met de gesloten claim en klik op Details bekijken
  4. Selecteer Bezwaar indienen op de pagina met claimgegevens.

___________________________

Voor een koper omvat aanvullende informatie voor het bezwaar het volgende:

  • Foto's waaruit blijkt dat het object niet voldoet aan de objectbeschrijving
  • Trackinggegevens waaruit blijkt dat de verkoper uw retourzending heeft ontvangen.
  • Bewijs dat het object is geleverd op het verkeerde adres.
  • Een kopie van een politierapport, indien van toepassing.

U kunt met de volgende stappen bezwaar maken:

  1. Klik op Mijn eBay > Aankoopgeschiedenis.
  2. Zoek het object met de gesloten claim en klik op Details bekijken.
  3. Selecteer Bezwaar indienen op de pagina met claimgegevens.

Als we uw bezwaar hebben ontvangen, beoordelen we de aanvullende informatie en laten we u onze definitieve beslissing weten.

Vond u deze informatie nuttig?

100 tekens resterend

Bedankt voor uw feedback! Klik voor meer hulp op Contact opnemen.