Dit hebben we gevonden voor 'Object niet ontvangen'

Aankoopgeschiedenis en weergave van de leveringsgegevens voor de verwachte leveringsdatum van uw object en het adres waarnaar het wordt verzonden.

Als het verzendadres dat u tijdens de afhandeling hebt opgegeven onjuist is, selecteert u Contact opnemen met de verkoper op de pagina met leveringsgegevens van de bestelling. Vraag vervolgens aan de verkoper om de bestelling te annuleren. Als de verkoper het object nog niet heeft verzonden, kan hij of zij de bestelling annuleren en het object opnieuw aanbieden zodat u het nogmaals kunt kopen, nu met het juiste adres. Als de verkoper het object al heeft verzonden, kan deze de bestelling niet annuleren en het verzendadres niet wijzigen. In dit geval raden we u aan te proberen het pakket op te halen op het oorspronkelijke verzendadres.

Als uw bestelgegevens kloppen en de verwachte leveringsdatum is verstreken, selecteert u Contact opnemen met de verkoper op de pagina met leveringsgegevens van de bestelling om de verkoper te laten weten dat u het object nog steeds niet hebt ontvangen.

Een geschil openen:

  1. Log in bij uw account.
  2. Ga naar uw Aankoopgeschiedenis in Mijn eBay.
  3. Zoek het object en selecteer Een probleem oplossen in het menu.
  4. Selecteer Melden dat u het object niet hebt ontvangen. Als het objectnummer niet wordt weergegeven, voert u het in. Selecteer Doorgaan.
  5. Selecteer de betalingsmethode in het veld Kies hoe u voor het object hebt betaald
  6. Controleer de gegevens in Gegevens over geschil controleren en selecteer Geschil openen.
  7. De pagina Uw geschil wordt geopend met het bericht dat de verkoper is geïnformeerd.

Zodra het geschil is geopend, heeft de verkoper 10 dagen om te reageren. De verkoper beschikt over de volgende opties om te reageren:

  • Ik wil contact met de koper opnemen om deze kwestie op te lossen. De verkoper kan u een bericht sturen
  • Ik heb geen betaling ontvangen of de betaling is nog niet verwerkt. U moet de verkoper details verstrekken over hoe u voor het object hebt betaald
  • Het object is al verzonden. Als het object al is verzonden, moet de verkoper u gedetailleerde verzendgegevens verstrekken
  • Ik wil de koper het volledige bedrag terugbetalen. De verkoper kan u het volledige bedrag terugbetalen

Als de verkoper niet binnen 10 dagen nadat het geschil is geopend reageert of het probleem niet oplost, kunt u het geschil sluiten zonder dat het probleem is opgelost. Nadat het geschil is geopend, moet u het hoe dan ook binnen 60 dagen sluiten. Als u het geschil wilt sluiten, logt u in bij uw Aankoopgeschiedenis en kiest u een van de volgende opties:

  • Mijn probleem is opgelost. Ik wil dit geschil sluiten. Het probleem wordt als opgelost beschouwd als u het object hebt ontvangen en het overeenkomt met de beschrijving of als u een terugbetaling hebt ontvangen
  • Mijn probleem is niet opgelost. Ik wil deze verkoper melden aan eBay. Afhankelijk van het probleem ondernemen we mogelijk actie

Als u het geschil niet binnen 60 dagen sluit, wordt het automatisch gesloten. Als het geschil is gesloten, kan het niet opnieuw worden geopend en kunt u geen nieuw geschil openen voor dezelfde aankoop.

Vond u deze informatie nuttig?

100 tekens resterend

Bedankt voor uw feedback! Klik voor meer hulp op Contact opnemen.